Flat Earth deel 9 – De grote goochelshow ✅
In deze artikel reeks zal ik de situatie behandelen waarin het idee van de globe in stand gehouden wordt door instanties en overheden. En alle moeite die ze er voor doen om je te doen geloven dat de aarde een globe is.
In dat artikel behandel ik de problemen die er zijn met vliegroutes in het zuidelijk halfrond. Ik heb dit al in deel 7 behandeld maar na veel vragen en aanwijzingen van andere mensen ben ik tot de conclusie gekomen dat er een aanvulling moest komen.
Vliegtuigen worden zoals de meeste mensen wel weten continue gevolgd door vluchtleidingen over de gehele wereld die met radar de vliegroutes volgen. Tevens wordt daarbij het GPS systeem gebruikt om in kaart te brengen waar elk vliegtuig zich bevindt. Zoals je weet is GPS een Amerikaans militair systeem dat voor de burger in beperkte vorm beschikbaar is gesteld.
Dit betekend dat alle informatie die je er wereldwijd van kunt vinden afkomstig is van 1 bron. Je kunt dan afvragen hoe betrouwbaar een dergelijk systeem is.
Wat wel belangrijk is dat je als burger via Flightradar24.com en andere gelijksoortige sites alle vluchten ter wereld zou moeten kunnen volgen. Nu is dat in het noordelijk halfrond zonder meer het geval. Je kunt alle vluchten van het begin tot het einde zonder problemen volgen.

In de Gleason’s kaart zoals hierboven kun je zien dat als de aarde vlak is, zoals ik beweer, dan zijn de afstanden in het zuidelijk halfrond veel groter dan in het noordelijk halfrond. Hoe kan het dan zijn dat je dus vliegtuigen in het noordelijk halfrond kunt volgen en niet in het zuidelijk halfrond?
GPS is volgens zeggen een globaal systeem wat over de hele wereld zou moeten werk ongeacht op welke plek je je bevindt. Maar op een of andere manier werkt het dus niet overal. Wat kan de reden hier van zijn ?
Ik heb vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar de situatie met de vluchten op lange afstanden in het zuidelijk halfrond. En ik heb geconcludeerd dat hoelang je Flightradar24 ook in de gaten houdt, het je niet zal lukken om een vlucht die over een van de grote oceanen gaat actueel te volgen. Je krijgt alleen een stippellijn te zien die de geschatte positie aangeeft
Uiteindelijk heb ik moeten concluderen dat de vliegtuigen wel echt vliegen maar dat het bewakingssysteem niet werkt. GPS is namelijk niet een systeem dat door satellieten wordt verzorgt maar een systeem dat gebaseerd is op een antennesysteem op het vaste land. GPS maakt gebruik van de zelfde masten als mobiele telefonie.
Dat is ook gelijk De reden waarom GPS niet werkt in het zuidelijk halfrond op zee. De afstanden zijn te groot om nog contact te leggen met een zendmast ergens aan de kust. Het komt daarbij het natuurlijk ook wel heel goed uit dat op de zuidelijke oceanen de vliegtuigen hierdoor dus niet te volgen zijn.
De instanties die het hele GPS systeem hebben opgezet weten natuurlijk heel goed dat hun systeem niet met satellieten werkt. En dit dus ook direct impliceert dat het rechtstreekse gevolg hiervan is ,een vlakke aarde waarbij ruimtevaart gewoonweg niet mogelijk is.
Waarom nu al deze moeite om ons voor de gek te houden , een goochelshow op te voeren die ons moet afleiden. Nu in deel 7 heb je al kunnen zien dat rechtstreekse vluchten over de grote oceanen niet plaatsvinden om de eenvoudige reden dat dit op de vlakke aarde een zeer grote omweg is. De meest richte routes lopen nu eenmaal via het europeesche continent of de top van Afrika en Amerika.
Dit alles verklaart ook waarom vlucht MH370 vorig jaar totaal kon verdwijnen van de radar en dus van de GPS tracking. Vliegtuigen boven de zuidelijke oceanen vliegen daar zonder enige manier van controle omdat het technisch gezien niet mogelijk is. Maar de andere reden is dus dat het vliegen daar totaal onlogisch is.
Daarom wordt er dus gegoocheld met de vluchtgegevens op de trackingsites zoals Flightradar24 en anderen.
Geloof echter niet direct alles wat ik je vertel en doe je eigen onderzoek, ontdek zelf hoe het in elkaar zit en overtuig je zelf .
Dit artikel is met toestemming gebaseerd op de video serie van Mark Sargent – Flat earth clues
Geheime expeditie 1993.
Een goede kennis van ons maakte deel uit van een geheime expeditie naar de ,,ice rim” op de Zuidpool. Na plm. vijf weken zwoegen door stormen, sneeuw en ijs, kwamen ze voor die enorme ijswal die de rand van de Platte Aarde begrenst. Een collega, Paul A., ging als eerste over die rand, natuurlijk goed geborgd aan een sterk touw dat zijn mannen vasthielden. Tot hun verbazing viel hij niet, maar wandelde door de sneeuw en ijsbrokken naar de andere kant! De rest van de expeditie volgde, en na een paar uur stonden ze op de onderkant van de Aarde. Nu werd het weer een paar weken ploeteren door sneeuw en ijs, maar allengs werd het klimaat aangenamer. Er groeide niets, alleen stenen en zand. Al die weken aten ze gevriesdroogd voedsel, en water was ook daar in de vorm van meertjes. Op een dag zei de navigator dat men nog maar een kleine halve kilometer van het middelpunt verwijderd was, en ze daar, op de onderkant van onze schotel, hun vlag konden planten. Na een poos lopen kwamen ze inderdaad op het middelpunt, en wilden hun vlaggepaal in de grond steken. Eén van de mannen riep iets, en wees naar de grond voor zijn voeten. Daar lag een grote tegel van een halve meter in het vierkant: Er waren al mensen vóór hen geweest! Ze lazen het opschrift op die tegel: ,,Humpton Earthenware – U.K.- Microwave and Dishwasher safe”.
LikeLike
Mooi verhaal Harry
LikeLike